Μέλος του Ευρωσυστήματος
Η Τράπεζα της Ελλάδος συμμετέχει στο Ευρωσύστημα, δηλαδή το σύστημα κεντρικών τραπεζών των χωρών που έχουν ως νόμισμά τους το ευρώ.
Το Ευρωσύστημα αποτελείται από:
Μέσα από το Ευρωσύστημα, η ΕΚΤ και οι εθνικές κεντρικές τράπεζες συνεργάζονται για:
1
Τη διαχείριση της κυκλοφορίας του ευρώ
2
Τη διατήρηση της σταθερότητας των τιμών
3
Την εφαρμογή της ενιαίας νομισματικής πολιτικής στη ζώνη του ευρώ
4
Τη δημιουργία κατάλληλων χρηματοπιστωτικών συνθηκών στη ζώνη του ευρώ
Ήξερες ότι...
Μαθητές
Ενήλικες